Seria 1100
Prezentare
GeneralitățiOricare ar fi aplicația, există un motor din seria 1100 pentru dumneavoastră. O parte din seria 1100 sunt motoare cu 3, 4 și 6 cilindri, de 3.3, 4.4 și 7 litri sunt stabile și liniștite în funcționare. Seria 1100 oferă o gamă de motoare mecanice cu sistem de injecție clasic sau cu rampă comună, controlate electronic. Modelele controlate electronic, realizează injecția de combustibil potrivită pentru sarcina aplicată motorului. Având părți similare, la partea din față și din spate, puncte de prindere și componente pentru întreaga gamă, face ca modele seriei 1100 să fie ușor de instalat pe echipamentul dumneavoastră. Alegerea motoarelor mecanice sau controlate electronic, este funcție de puterea necesară și tipul aplicației
Beneficii și caracteristici
Proiectat pentru teritorii mai puțin reglementate Modelele din seria 1100 au fost proiectate special pentru a fi utilizate pe teritoriile cu EU Stagiu II/IIIA, U.S. EPA Tier 2/Tier 3 sau echivalente, folosind cele mai bune tehnologii, pentru a asigura o fiabilitate mare și ușurință în întreținere. Variantele cu aspirație naturală, cu turbosuflantă și turbosuflantă combinat cu răcirea aerului de admisie, oferă cea mai bună alegere a puterii și reactivității.
Construcție compactă
Dimensiunile compacte ale modelelor în 3 și 4 cilindri cu bloc „stresat”, îndeplinesc cerințele pentru aplicații compacte. Având puncte comune de prindere, modelele seriei 1100 permit trecerea ușoară între tipuri (3, 4 sau 6 cilindri) sau între emisii Stagii/Tiers.
Blocul motor pentru modelele în 3 cilindri este astfel conceput încât li se asigură/menține rotunjimea sub presiune, realizând ardere liniștită și zgomot mecanic redus.
Putere și performanțe
Cu un moment maxim la 1400 rpm și un excelent back-up, modelele în 3, 4 și 6 cilindri sunt o alegere ideală pentru aplicații energetice. Acestea sunt cu aspirat natural sau turbosuflantă pentru a vă oferi putere în plus atunci când este necesar.
Filtrare ulei și combustibil
Filtrarea de înaltă calitate a uleiului și combustibilului pentru seria 1100 face ca motorul să fie de încredere și durabil. Sistemul de filtrare combustibil Ecoplus este implementat pentru a stimula funcționare, în permanentă curățenie. Sunt capabile să funcționeze cu o gamă largă de combustibili la nivel mondial.
Ușurință în întreținere
Modelele mecanice au pompe de injecție clasice care necesită întreținere la un interval de 500 ore. Motorul are o singură parte de service (componentele sunt montate pe aceeași parte) pentru ușurința în întreținere, la utilizator.
Alegerea motorului cu control electronic
Un motor robust cu sistem de injecție combustibil „rampă comună” și controlat electronic oferă posibilitatea de a crește puterea și momentul la turații reduse, menținând în același timp volumul de instalare și atingerea standardelor de emisii. Acesta utilizează un sistem avansat de injecție combustibil „rampă comună”, pompă de presiune și injectoare, combinate cu cele mai avansate sisteme de filtrare combustibil, ce le oferă o fiabilitate ridicată indiferent de tipurile de combustibil din întreaga lume. Cu control electronic și sistem de înaltă presiune „rampă comună” motorul poate fi adaptat pe deplin cu utilajul, oferind operatorului o funcționare lină, răspuns mai rapid și asigură un feedback prompt asupra performanței motorului.
Expertiză ori de câte ori aveți nevoie de ea
În rețeaua noastră de distribuitori, veți găsi toate sfaturile de care aveți nevoie, pentru a vă asigura că alegeți motorul corect. Prin construirea unor relații puternice cu dumneavoastră, ne asigurăm că aveți acces la toate puterile modelelor Perkins cât și experiența noastră. Specialiștii noștri, pe deplin pregătiți, oferă sprijin total 24/7, 365 de zile pe an. Dacă aveți nevoie de informații tehnice, de identificarea corectă sau de a comanda piese de schimb, rețeaua noastră de distribuție este prezentă, pentru a vă asigura că motorul Perkins pe care îl dețineți funcționează la cele mai ridicate performanțe.
Specificații Tehnice
Model | Putere (kWm) | Autonomie (he) | Putere (kVA) | Emisii | Fișă specificații |
---|---|---|---|---|---|
1103A-33G | 28 – 35 | 24 – 31 | 30 – 38 | Nu respectă limitele din reglementările de emisii | Fișa tehnică |
1103A-33TG | 42 – 68 | 36 – 60 | 45 – 75 | Nu respectă limitele din reglementările de emisii | Fișa tehnică |
1103C-33TG | 41 – 52 | 37 – 47 | 46 – 59 | EU Stagiu II/US EPA Tier 2 | Fișa tehnică |
1103D-33G | 29 – 37 | 25 – 32 | 32 – 40 | EU Stagiu IIIA/US EPA Tier 3 | Fișa tehnică |
1104A-44TG | 58 – 90 | 52 – 80 | 65-100 | Nu respectă limitele din reglementările de emisii | Fișa tehnică |
1104C-44TG | 54 – 68 | 48 – 60 | 60-75 | EU Stagiu II/US EPA Tier 2 | Fișa tehnică |
1104C-44G | 39 – 52 | 35 – 47 | 44-59 | EU Stagiu II/US EPA Tier 2 | Fișa tehnică |
1104C-44TAG | 72 – 112 | 64 – 101 | 80-126 | EU Stagiu II/US EPA Tier 2 | Fișa tehnică |
1104D-44TG | 54 – 66 | 48 – 58 | 60-73 | EU Stagiu IIIA/US EPA Tier 3 | Fișa tehnică |
1104D-E44TG | 65 – 72 | 59 – 65 | 73-81 | EU Stagiu IIIA/US EPA Tier 3 | Fișa tehnică |
1104D-E44TAG | 73 – 111 | 64 – 100 | 81-125 | EU Stagiu IIIA/US EPA Tier 3 | Fișa tehnică |
1106A-70TG | 118 – 145 | 108 – 135 | 135-169 | Nu respectă limitele din reglementările de emisii | Fișa tehnică |
1106A-70TAG | 131 – 192 | 120 – 176 | 150-220 | Nu respectă limitele din reglementările de emisii | Fișa tehnică |
1106D-E70TAG | 129 – 218 | 114 – 200 | 142-250 | EU Stagiu IIIA/US EPA Tier 3 | Fișa tehnică |
Echipare/componente:
- Sistem admisie aer
- Filtru aer și suport
- Galerie de evacuare
- Galerie de admisie
- Sistem de control
- Alternator
- Electromotor
- Sistem de răcire
- Pachet de răcire
- Suport ventilator
- Volantă și carcasă de volantă
- Placă adaptor
- Volantă și coroană dințată
- Sistem de combustibil
- Filtru combustibil
- General
- Capabilitate pornire la rece
- Suporți prindere motor
- Sistem ungere
- Filtre de ulei și recirculare gaze de carter
- Poziție filtru ulei
- Baie de ulei izolată fonic (6 cilindri)